sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Kirjan nimi: Neropatin päiväkirja. (sarjakuva romaani)

Kirjailia: Jeff Kinney

Kirja alkaa: Tehdään ensi alkuun yksi asia selväksi: tämä kirja on JULKAISU, ei päiväkirja, vaikka kannessa niin lukee. Kun äiti lähti ostamaan mulle muistikirjaa, mä käskin sitä ottamaan NIMENOMAAN sellaisen, jossa ei lue "päiväkirja". Tosi mahtavaa. Puuttuu vaun että joku tollo näkee tämän kijan mulla ja ymmärtää väärin. Toinen asia jonka mä haluan tehdä selväksi on, että koko juttu oli alunperin ÄIDIN idea, ei mun.

Päähenkilöt: Greg Heffley, Rowley (Gregin paras kaveri), Rodrick (Gregin isoveli), Gregin isä, Gregin äiti, Manny (Gregin pikkuveli)

Kirja oli mielestäni todella hyvä, ja voin suositella sitä henkilöille, ketkä pitävät sarjakuvista ja huumorista.

T: Saska.J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti