keskiviikko 2. lokakuuta 2019

Kirja-arvostelu

Kirjan nimi: neropatin päiväkirja paluu kivikauteen. Kirjailian nimi: Jeff Kinne. Kirjan henkilöt: Vaari,minä,äiti,isä,Manny,Robrick,Frew,Billy,Rowley. Tiivvistetty versio: Vanhempien miekestä heidän nuoruudessa oli kaikki paremmin. Äiti oli hankkinut meille pinen possun enkä pitänyt siitä. Äiti yrittää opettaa possua kävelemään kahdella jalalla ja puki possun päälle housut. Robrick sai töitä jätskibaarista maskottiksi. Maskotin nimi oli Tobia, kun entinen makotti sai kenkää. Minä ja muut paitsi vaari lähdettiin jätskibaariin. Samaan aikaan vaari oli järjestänyt bileet kotona. Kun päästiin kotiin jätskibaarista kotona odotti yllätys, mutta ei mikään kiva yllätys vaaan vaarin värjastämät bileet ja siitä isä ei olut iloinen. Isän piti heittää vieraat ihalle, että kaikki rauhoittuu. Ja vaari löytyi paljusta muiden vieraiden kanssa. Ja vaari joutui menemään nurkkaan istumaan mitä oli tehnyt. Seuraavana päivänä koulussa voi ilmoittautua matkalle Rehkijän farmille. Minä ensin mietin, että en mene ja olin satavarma, että en mene. Sain tuki kaveriksi koulussa pojan jonka nimi oli Frew. Hän auttaa minua läksyissä ja tehtävissä. Hän on HYVIN fiksu. Minusta oli tulossa hullu joten lähdin sinne matkalle luokan kanssa. sinne tarvittiin paljon tavaraa mutta en ottanut kaikkea koska ei mahtunut kassiin ja kun oltiin lähdössä linja-autoilla farmille huomasin että kaikill oli paljon isommat kassit kuin minulla. Sielläkin minusta tuli hullu. Siellä mä törmäsin isään ja olin isän kanssa ja kun lähdettiin pidin lappua jossa luki "VAROKAA KAINO KITURIA" kun muu luokka tuli sinne farmille. Minun mielestä tämä kirja oli hyvä ja mielen kiintoinen t.Nelli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti